משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

HI BABE,
תודה שבחרת בנו ללוות אותך במסע המופלא לאמהות ואנחנו מקוות שתהני מהפריטים שרכשת בכל תקופת ההיריון וגם לאחריה.

המשלוחים שלנו:

לרגל השקת האתר – שליח עד הבית חינם (!) בכל קנייה מעל 299 ש"ח

תוכלי לקבל את החבילה שלך באחת מ-2 דרכים לבחירתך: 

  1. שליח עד הבית > 3-5 ימי עסקים, 25 ₪
  2. איסוף עצמי > 2-4 ימי עסקים, חינם!

*איסוף ההזמנה יתאפשר בימים א'-ה' בין השעות 9:30-16:00, בכתובת אריאל שרון 4, גבעתיים.

מדיניות ההחזרות שלנו

אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה, אנחנו פה בשבילך!  
ניתן להחליף או להחזיר את הפריטים ללא עלות נוספת, באמצעות מעטפת הגוביינא שתקבלי עם החבילה.
אם תעדיפי שנגיע לאסוף ממך באופן אישי את הפריטים להחזרה – פשוט צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9786454 ואנו נתאם עבורך שליח בעלות של 25 ש"ח .


 החזרה באמצעות מדבקת גוביינא (ובחינם!) >

  • ארזי את המוצר, מלאי את טופס ההחזרה, הדביקי את מדבקת דואר גוביינא על גבי האריזה והחזירי את הפריט לסניף הדואר הקרוב לביתך.
  • אנא שמרי את אישור המסירה שקיבלת בסניף הדואר.
  • אם בא לך לעדכן אותנו בוואטסאפ שהחבילה בדרך, נשמח לדעת מראש ולעקוב אחר ההחזרה מקרוב. פשוט שלחי לנו הודעה למספר 050-2077869
  • הזיכוי יבוצע עם קליטת ובדיקת הפריטים במשרדנו, בהתאם להנחיות חברת האשראי, ובאותם התנאים בהם בוצעה העסקה.

 

כל מה שחשוב לדעת על מדיניות ההחזרות >

  • החלפה או החזרה של הפריטים במחיר מלא תתאפשר לא יאוחר מ-14 ימי עסקים ממועד קבלת החבילה, ובלבד שהמוצר תקין, באריזתו המקורית, נושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בצירוף חשבונית קנייה, ובכפוף לכל דין.
  • החלפה או החזרה של פריט במחיר מבצע תתאפשר לא יאוחר מ-7 ימי עסקים ממועד קבלת החבילה.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
  • לא ניתן להחזיר פריטים שהם הלבשה תחתונה ובגדי ים.
  • החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל(לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.
  • ניתן לקבל זיכוי לרכישה עתידית באתר או זיכוי כספי לבחירתך.
  • זיכוי כספי יועבר ישירות לאמצעי התשלום באמצעותו בוצעה העסקה.
  • במקרה של מוצר פגום או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לעומת המוצר שנמסר, נשלח שליח על חשבוננו, ניקח את המוצר ונזכה אותך בלי שאלות וללא דמי ביטול.
  • במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, ובכפוף להחזרת המוצר לחברה, תחזיר “Babe” בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב, ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
  • בהתאם  לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של Babe, אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג Babe, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר.
  • אין במדיניות החזרת המוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין. בפרט, אין באמור כדי לגרוע מזכות הלקוח/ה לביטול עסקה, בהתאם  להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 לעניין ביטול עסקה.

אנחנו פה לרשותך לכל שאלה,

בטלפון:  03-9786454

במייל: support@babe.co.il