שאלות ותשובות

היי בייב, ריכזנו עבורך את כל המידע שחשבנו שתרצי לדעת עלינו ועל האתר.

אם לא הצלחת למצוא כאן תשובה לשאלה שלך – את תמיד מוזמנת לפנות אלינו:

support@babe.co.il

03-9786454

אנחנו היבואנים הבלעדיים בישראל של מותגים אוסטרליים המתמחים בעיצוב בגדי היריון איכותיים ומלאי סטייל. אנחנו מזמינות אותך לגלות עוד על המותגים שלנו – לחצי כאן למידע נוסף.

אנחנו יודעים כמה חשובה ההתאמה המושלמת, ולכן יצרנו עבורך את מדריך המידות האולטימטיבי – אותו תוכלי למצוא כאן.

שימי לב שאין צורך לבחור במידה גדולה יותר בגלל ההיריון! הבגדים שלנו מותאמים לכל שלבי ההיריון, ולכן ברוב המקרים מומלץ לבחור באותה המידה שבה היית לפני ההיריון.

במקרים יוצאי דופן, תוכלי למצוא המלצת מידה ספציפית בתיאור הפריט.

עדיין מתלבטת? שירות הלקוחות שלנו תמיד יישמח לעזור! פני אלינו בלייב-צ'אט באתר, בטלפון 03-9786454 או במייל support@babe.co.il.

למדריך המידות לחצי כאן

אם הפריט שרצית אזל מהמלאי, תוכלי להירשם בקלות ובמהירות לקבלת עדכון במידה והוא ישוב למלאי.
אנחנו מצידנו מבטיחות לעשות את המירב כדי לשמח אותך 😊

עשינו את מירב המאמצים כדי שהרכישה באתר תהיה כמה שיותר נוחה ופשוטה עבורך, ולכן תוכלי לבצע הזמנה בתור משתמשת רשומה או בתור אורחת.

אנחנו ממליצות להירשם לאתר בעת ביצוע ההזמנה כדי לקצר את התהליך ברכישות עתידיות, וכדי ליהנות מאפשרות לשמור פריטים בווישליסט ולעקוב אחר ההזמנות שלך.

תוכלי לעדכן את פרטי ההרשמה בכל שלב, ובמידת הצורך גם לאפס סיסמה בתהליך קצר ופשוט.

NO WORRIES BABE! לאחר ביצוע ההזמנה והשלמת התשלום באתר, תקבלי מאיתנו מייל עם אישור ההזמנה.

במידה ולא קיבלת מייל אישור תוך 24 שעות מהרכישה, פני אלינו לשירות הלקוחות – ואנחנו נדאג לטפל בעניין: 03-9786454 | support@babe.co.il

המשלוח מגיע עד פתח הבית, או המשרד או הכתובת שבחרת – בעלות של 25 ש"ח – והוא צפוי להגיע בתוך 3 עד 5 ימי עסקים.

בטח! בעת הרכישה תוכלי לבחור בשיטת משלוח "איסוף עצמי".

ברגע שנשלח לך מייל עדכון על אריזת החבילה, תוכלי להגיע למחסנינו לאסוף אותה בכתובת: אריאל שרון 4, תל אביב.

מדדת ולא מתאים? התחרטת? אין בעיה! תוכלי להחזיר כל פריט בקלות ובנוחות, באחת משתי הדרכים:

החזרה באמצעות דואר ישראל - ללא עלות: כל מה שאת צריכה לעשות זה להשתמש במדבקת הגוביינא שצירפנו להזמנה –
הדביקי אותה על גבי החבילה, צייני בטופס ההחזרה אילו פריטים את מחזירה ומדוע, ושלחי אלינו את החבילה מסניף הדואר הקרוב אלייך.

החזרה באמצעות שליח – 25 ש"ח: אם תעדיפי, תוכלי להחזיר את החבילה באמצעות שליח שיגיע עד אלייך – לבית, למשרד או לכל מקום שתרצי.
כדי לתאם איסוף חבילה להחזרה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בלייב-צ'אט באתר, בטלפון 03-9786454 או במייל support@babe.co.il .

החזרות יתאפשרו בתוך 14 יום ממועד קבלת החבילה, ובתנאי שהפריטים ארוזים באריזתם המקורית, עם התווית צמודה אליהם וכי לא נעשה בהם כל שימוש.

לאחר שנקבל במחסנינו את הפריטים שהחזרת, נזכה את אמצעי התשלום בו השתמשת בעת הרכישה תוך 5 ימי עסקים.

*לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט .

* על פי הנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר פריטי הלבשה תחתונה לרבות גרביים או תחתונים.

אנחנו עושות את מירב המאמצים כדי לוודא שתקבלי את הפריטים באיכות הגבוהה ביותר. אם  קיבלת פריט פגום או שנפלה טעות באספקת ההזמנה שלך,
צרי קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-9786454   או במייל support@babe.co.il - ואנו נדרג להחליף את הפריט או לזכות אותך בעבורו.

קודם כל – אין חברים כמוך! הגיפט קארד שלנו הוא ללא ספק המתנה המושלמת.

לאחר ביצוע רכישת הגיפט קארד יישלח אלייך מייל משמח עם כל הפרטים על הדרך המימוש, אותו תוכלי להעביר הלאה למקבלת המתנה.

רכישת גיפט קארד בקלות ובמהירות – כאן

*תוקף כרטיס גיפט קארד – 5 שנים.

האמון והביטחון שלך בנו נמצאים מבחינתנו מעל הכל. לכן נעשה שימוש באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר,
את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו. תוכלי להיות בטוחה כי פרטייך האישיים ופרטי כרטיס האשראי מאובטחים, ולא ניתן לעשות בהם
כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור ההזמנה. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI, וסודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי
לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים.

כדי שיהיה לך הכי נוח שאפשר, האתר תומך ברוב סוגי כרטיסי האשראי: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

בנוסף ניתן לשלם גם באמצעות PayPal, במידה ושילמת באמצעי תשלום זה, לאחר הקנייה יישלח אלייך מייל מטעמם עם סיכום ההזמנה ומספר ההזמנה.
לשאלות נוספות בנושא, ניתן להיכנס ל-PayPal.com.

ניתן לשלם באתר גם באמצעות הגיפטקארד הייחודי שלנו. פרטים נוספים עליו תוכלי למצוא כאן.

בעמוד התשלום תוכלי לפצל את סכום הקנייה לתשלום בשני כרטיסי אשראי שונים, ותוכלי להשתמש גם בגיפטקארד שלנו.
כל מה שצריך זה להקליד את הסכום שתרצי לשלם בכרטיס האשראי הראשון ולמלא את פרטי האשראי. לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי,
יופיע הסכום הנותר לתשלום ואז תוכלי להזין את פרטי כרטיס האשראי השני.